امروز كه از خواب بيدار شدماز خودم پرسيدم: زندگي چه مي گويد؟جواب را در اتاقم پيدا كردم...پنكه گفت: خونسرد باش!سقف گفت: اهداف بلند داشته باش!پنجره گفت: دنيا را بنگر!ساعت گفت: هر ثانيه باارزش است!آيينه گفت: قبل از هر كاري، به بازتاب آن بينديش!تقويم گفت: به روز باش!در گفت: در راه هدف هايت، سختي ها را هُل بده و كنار بزن!زمين گفت: با فروتني نيايش كن!-- "Be Kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle".
شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی اما حال که به آن دعوت شدی تا میتوانی زیبا برقص
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و چهارم دی ۱۳۹۱ ساعت 22:10 توسط حمیدرضا صباغیان
|
حمیدرضا صباغیان