با پیشنهاد سرپرست کمیته مربیان
 
اعضاء کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز معرفی شدند
 
طی احکام جداگانه ای از سوی رئیس فدراسیون نادر شیخی دبیر کمیته و احمد جعفری پور ، ویدا عبدی ، عادل علیپور و محمدرضا میر الماسی بعنوان اعضای کمیته مربیان منصوب شدند.
 

به گزارش سایت خبری فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران، با پیشنهاد پیمان حسنی سرپرست کمیته مربیان فدراسیون و موافقت محمد زارع پور رئیس فدراسیون اعضا جدید کمیته مربیان منصوب شدند.

در این احکام آمده :

جناب آقاي سيد نادر شيخي

با توجه به تخصص و تجارب جنابعالي ، به موجب این ابلاغ به عنوان دبيركميته مربيان فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.

امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ دارد در راستاي نيل به سياست ها و اهداف عالي وزارت ورزش و جوانان و فدراسيون موفق و مويد باشيد .

توفیق جنابعالی را در راه خدمت به  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند منان مسئلت  می نماید.

 

جناب آقاي عادل عليپور مطلق

جناب آقاي احمد جعفري پور

جناب آقاي محمدرضا ميرالماسي

سركار خانم ويدا عبدي

با توجه به تخصص و تجارب جنابعالي ، به موجب این ابلاغ به عنوان عضو كميته مربيان فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید .

امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ دارد در راستاي نيل به سياست ها و اهداف عالي وزارت ورزش و جوانان و فدراسيون موفق و مويد باشيد.

توفیق جنابعالی را در راه خدمت به  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند منان مسئلت می نماید.