|
|
|||||
|
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ محمود همت از ساوه و مریم برمکی از اردبیل دو داور بین المللی کشورمان هستند که همراه تیمهای ملی نوجوانان و جوانان در رقابت های قهرمانی آسیا در چین شرکت کرده و به قضاوت خواهند پرداخت. هجدهمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا روزهای 21 تا 26 تیرماه در شهر جیانگ این چین برگزار می شود. ملی پوشان کشورمان 19 تیرماه ایران را به مقصد چین ترک خواهند کرد. | ||||||
+ نوشته شده در سه شنبه بیستم تیر ۱۳۹۱ ساعت 19:43 توسط حمیدرضا صباغیان
|
حمیدرضا صباغیان