ر آکادمی ملی المپیک
 
مجمع سالیانه فدراسیون تنیس روی میز برگزار می شود
 
مجمع سالیانه فدراسیون تنیس روی میز یکشنبه 3 اریبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.
 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ این مجمع به ریاست دکتر حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز، فاطمه پوستین دوز نایب رئیس، امیر عمیدی سرپرست امور دبیری فدراسیون و دیگر اعضای مجمع یکشنبه 3 اردیبهشت ماه ساعت 15 در سالن آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

در مجمع سالیانه فدراسیون تقویم ورزشی و بودجه سال 91 مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ جلسه روسای هیئت ها روز شنبه 2 اردیبهشت ماه با حضور مسئولین فدراسیون، روسای هیئت های تنیس روی میز استان ها و دیگر اعضا برگزار خواهد شد و عملکرد روسای هیئت های تنیس روی میز استان ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.