رقابت هاي قهرماني نوجوانان وجوانان آسيا / موفقيت ملي پوشان در بازي هاي دوبل
 

در ادامه رقابت هاي قهرماني نوجوانان و جوانان آسيا، پسران ملي پوش كشورمان توانستند در بازيهاي دوبل حريفان خود را شكست دهند و به مرحله دوم صعود كنند .

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تنيس روي ميز، بعد از ظهر روز گذشته ملي پوشان جوان كشورمان به مصاف حريفاني از تايلند و قطر رفتند و توانستند در دو بازي  با نتيجه 3 بر صفر حريفان خود را شكست دهند .

در اين بازيها، عليرضا ملا رجبي و محمد علي روئين تن با تايلند به ميدان رفتند و توانستند 3 بر صفر اين تيم را شكست دهند. در ديگر ديدار، نيما عالميان و محمد امين حنطه نيز به مصاف قطر رفتند و 3 بر صفر اين تيم را مغلوب كردند و به دور دوم صعود كردند. در دور دوم ملا رجبي و روئين تن با چين تايپه و نيما عالميان و محمد امين حنطه با ژاپن ديدار خواهند كرد .

تيم ملي دختران جوان كشورمان نيز با تيمهاي تايلند و مالزي روبرو شدند وبه ترتيب با نتايج 3 بر صفر و 3 بر 2 مغلوب اين تيم ها شدند.