پینگ پنگ کاشان و ایران
| رده بندی انفرادی بزرگسالان کشور در تبریز و تهران برگزار می شود | ||
|
مسابقات تنیس روی میز رده بندی انفرادی دسته دو بزرگسالان کشور با حضور 16 بازیکن روزهای 20 و 21 خردادماه در تبریز برگزار می شود . به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ، این مسابقات به شیوه جدید انجام خواهد شد که در مرحله مقدماتی بازیکنان در چهار گروه باهم برقایت می پردازند و از هر گروه دو بازیکن برتر برای کسب رده های اول تا هشتم و دو بازیکن دیگر هر گروه برای ایستادن در رتبه های نهم تا شانزدهم با هم مسابقه می دهند . این رقابت ها بصورت 4 گیم از 7 گیم برگزار می شود . مسابقات رده بندی انفرادی دسته یک کشور نیز با حضور 16 بازیکن روز های 27 و 28 خردادماه در سالن شهید عضدی تهران انجام خواهد شد که نفرات اول تا ششم به مسابقات دسته برتر انفرادی کشور راه خواهند یافت . روش برگزاری این بازی ها نیز همانند مسابقات دسته دو انجام خواهد شد . |
+ نوشته شده در شنبه پانزدهم خرداد ۱۳۸۹ ساعت 15:8 توسط حمیدرضا صباغیان
|
حمیدرضا صباغیان